Dálkový pochod na 51 km

Start: 6.15 – 7.45 hod.

Líšný - Železný Brod - Kozákov - Karlovice – Hrubá Skála - Valdštejn -Turnov – Dolánky - Frýdštejn – Kopanina (hlavní kontrola,hry) - Líšný

Od sokolovny po žluté do Železného Brodu – kontrola cca 5 km (7:00 – 10:00 hod). Zde přejdeme na zelenou a přes Vrát k rozcestníku nad Suchými skalami a po modré hřebenem do Koberov. Z Koberov po červené na Kozákov kontrola cca 14 km ( 7:30 – 12.00 hod.) Z Kozákova po žluté ke křižovatce na Špici a pak po zelené přes Dubecko k rozcestníku, kde přejdeme na modrou a stále po modré přes Karlovice, Sedmihorky lázně a pak po zelené na hrubou Skálu a dále po červené přes Hlavatici kontrola cca 31 km (9:00 – 14:00 hod.) do Dolánek kontrola cca 36 km ( 11:00 - 16:00 hod.). Z Dolánek po červené na Frýdštejn hrad a od hradu po modré na Kopaninu hlavní kontrola cca 45 km(9:00 - 18:00 hod.) Z Kopaniny po zelené do Malé Skály , po lávce přes Jizeru a po žluté cyklostezkou do cíle v Líšném.

Pochod 43 km

Start: 6: 30 - 8:30 hod.

Líšný - Kozákov - Karlovice –- Valdštejn -Turnov – Dolánky - Frýdštejn – Kopanina (hlavní kontrola,hry) - Líšný

Od sokolovny k železniční stanici k rozcestníku cest a pak po zelené na Prosíčka k rozcestníku a hřebenem po modré do Koberov. Z Koberov po červené na Kozákov kontrola cca 9 km ( 7:30 – 12:00 hod.) Z Kozákova po žluté až k zelené a po ní přes Dubecko do Vítkovic na modrou značku, která nás zavede do Sedmihorek a skalním městem stále po modré na červenou a po ní přes Valdštejn na Hlavatici kontrola cca 24 km (9:00 - 13:30 hod.) Pokračujeme stále po červené okrajem Turnova podél náhonu Jizery do Dolánek kontrola cca 30 km (11:00 - 16:00 hod.) A stále po červené přes Voděrady na Frýdštejn. Od hradu po modré na Kopaninu hlavní kontrola cca 38 km (hry) (9:00 - 18:00 hod.) Z Kopaniny po zelené do Malé Skály , po lávce přes Jizeru a po žluté cyklostezkou do cíle v Líšném.

Pochod 30 km

Start: 7: 30 - 11:00 hod.

Líšný – Koberovy - Besedice – Zbirohy – Dolánky – Frýdštejn – Kopanina (hlavní kontrola, hry) - Líšný

Od sokolovny k železniční stanici k rozcestníku cest a pak po zelené na Prosíčka k rozcestníku a hřebenem po modré do Koberov. Pokračujeme po červené do Besedic kontrola cca 9,5 km (9:00 - 13:00 hod.). U Kalicha na modrou k Tůňce. Od rozcestníku na zelenou směr zřícenina hradu Zbirohy a stále po zelené kolem Zrcadlové kozy k lávce přes Jizeru a pár metrů po modré ke kontrole Dolánky cca 19 km (11:00 - 16:00 hod.) A stále po červené přes Voděrady na Frýdštejn. Od hradu po modré na Kopaninu hlavní kontrola cca 25 km (9:00 - 18:00 hod ) Od hlavní kontroly po modré a zelené k našemu značení. Po našem značení k mostu v Líšném a pak po žluté do cíle u sokolovny.

Pochod 19 km

Start: 7: 30 - 11:00 hod.

Líšný – Koberovy - Besedice – Malá Skála – Frýdštejn – Kopanina (hlavní kontrola, hry) - Líšný

Od sokolovny k železniční stanici k rozcestníku cest a pak po zelené na Prosíčka k rozcestníku a hřebenem po modré do Koberov. Pokračujeme po červené do Besedic kontrola cca 9,5 km (9:00 - 13:30 hod.). U Kalicha na modrou k rozcestníku u Tůňky. Pak po zelené přes skalní vyhlídky na Malou Skálu. Přejdeme hlavní most přes Jizeru a po modré kolem hotelu Kavka do kopce k červené značce. Po červené přes Voděrady na Frýdštejn. Od hradu po modré na Kopaninu hlavní kontrola cca 15 km (9:00 - 18:30 hod.) Od hlavní kontroly na zelenou a po ní do Malé Skály až k našemu značení. Po našem značení ke kontrole „hry“ – cca 18 km (9:30 - 14:30 hod.) a dále k mostu v Líšném a pak po silnici do cíle u sokolovny.

Pochod 11 km JDEME S NOVOU!

Start: 8:00 - 11:00 hod.

Líšný- Malá Skála – Frýdštejn – Kopanina (hlavní kontrola, hry) – Hotel Jizera - Líšný

Od sokolovny dřevěným průchodem k obecnímu úřadu. Od obecního úřadu na cyklostezku a po ní na Malou Skálu k Teplicím a po lávce přes Jizeru k červené značce po ní hřebenem na Frýdštejn.(nad Malou Skálou z  červené značky je možno odbočit na skalní vyhlídku s krásným výhledem na Maloskalsko tam i zpět cca 200m).Od hradu Frýdštejn po modré na Kopaninu hlavní kontrola cca 6 km (9:00 - 18:30 hod.) Po modré na zelenou až k našemu značení ke kontrole cca 9 km, kde organizujeme hry pro děti (9:30 - 14:30 hod.). Po našem značení k mostu v Líšném a pak po silnici do cíle u sokolovny.

Pochod 6 km

Start: 8:30 – 11:00 hod.

Líšný – Malá Skála – Hotel Jizera - Líšný

Trasa určena pro rodiče s kočárky

Od sokolovny po silnici pod podjezd železniční tratě vlevo na cyklostezku a po ní na Malou Skálu k Teplicím. Přejdeme po lávce Jizeru k našemu značení a po našem značení ke kontrole cca 4,5 km, kde organizujeme hry pro děti (9:30 - 14:00 hod.). Po našem značení k mostu v Líšném a po silnici do cíle u sokolovny.